No 48. Lrg IM 2/43, Bandar Indera Mahkota 2, 25200, Kuantan, Pahang. Merupakan rumah teres 2 tingkat yang mempunyai 3 bilik tidur + 1 bilik serbaguna, 2 bilik air.


Saturday, April 7, 2012

Taman Bandar namanya

                                      
Pintu masuk ke Taman Bandar 

Salam Sejahtera buat semua pengunjung blog InasHomestay.....

Kali ni nak kongsi info berkenaan dengan tempat rekreasi yang behampiran dengan tempat penginapan InasHomestay. Jarak hanya dalam linkungan 2-3 km sahaja. Berhampiran dengan Kompleks Dagangan Indera Mahkota dan juga Kampus Universiti Islam Antarabangsa. Mercu tanda yang paling tepatnya adalah berdepan dengan Pejabat Imigresen Kuantan.

Laluan masuk ke taman

Disebelah kiri akan terpandangkan Laman Wooball ini

Kawasan letak kereta yang luas

Tumpuan utama kemudahan alat permainan kanak-kanak

Taman rekreasi ini menjadi tumpuan ramai pengunjung daripada pelbagai golongan. Kawasannya yang luas dapat memudahkan pengunjung melakukan pelbagai aktiviti disini. Golongan remaja gemar meluangkan masa untuk berjogging atau melakuakn aktiviti air seperti berkayak. Aktiviti keluarga juga seing diadakan disini seperti bersantai melepak sambil makan minum disamping membuat aktiviti riadah ringan. Bagi anak-anak ecil pula, sudah tentu mereka akan bersosial bermain dengan alat-alat permainan yang tersedia disini.

Aktiviti berkayak

Pemandangan yang redup dan sedap mata memandang

Sesuai sebagai tempat untuk melapangkan fikiran

Kemudahan tandas awam


Kemudahan pangkin tempat duduk yang selesa

Lagi view kawasan letak kereta yang luas

Cafe


Kepada semua pengunjung luar InasHomestay, semoga info ini dapat memberi idea kepada anda untuk kemana edisi jalan-jalan anda boleh dituju. Salam mesra daripada kami di InasHomestay....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kiriman mesej yang diberikan