No 48. Lrg IM 2/43, Bandar Indera Mahkota 2, 25200, Kuantan, Pahang. Merupakan rumah teres 2 tingkat yang mempunyai 3 bilik tidur + 1 bilik serbaguna, 2 bilik air.


Monday, May 17, 2010

Happy hour here....

Waktu santai di sini amatlah bermakna sekiranya diluangkan masa untuk mengunjungi gelanggang bowling bagi melepaskan segala tekanan yang ada... Seronok kan kalau sekali-sekala berjumpa dengan rakan-rakan.. dan juga ahli keluarga berpakat ramai-ramai untuk menguji kepantasan membaling bola di gelanggang ini.

Terdapat 2 gelanggang bowling yang utama disini iaitu terletak di dalam bangunan Berjaya Megamall (behampiran dgn Kuantan Medical Centre) dan juga di dalam bangunan Parkson Grand (behampiran dengan pasaraya Mydinn)



Bagi yang suka luangkan masa untuk menonton filem, terdapat 3 panggung wayang yang utama disini. GSC terletak di East Coast Mall dan juga di Berjaya Megamall....manakala sebuah panggung wayang terletak di dalam bangunan Kompleks Teruntum.



Di pusat bandar ini juga, terdapat 4 buah Pusat Membeli Belah yang menyediakan pelbagai jualan yang menarik sepanjang tahun. East Coast Mall merupakan pusat membeli belah yang terbesar dan menjadi daya tarikan utama pengunjung ke bandar ini. Selain daripada itu, Berjaya Megamall, Kuantan Parade dan juga Parkson Grand juga menjadi pilihan ramai pengunjung untuk bertandang mencuci mata dan membawa ahli keluarga keluar bersantai dihujung minggu.


Happy Shopping for all...and happy hour here..!..:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kiriman mesej yang diberikan