No 48. Lrg IM 2/43, Bandar Indera Mahkota 2, 25200, Kuantan, Pahang. Merupakan rumah teres 2 tingkat yang mempunyai 3 bilik tidur + 1 bilik serbaguna, 2 bilik air.


Friday, May 14, 2010

Jom riadah....

Taman Gelora
Lokasi : 5-10 min dari Pusat Bandar Kuantan

Pemandangan yang sungguh menyaman mata pengunjung disini. Terdapat tasik buatan yang dikelilingi dengan trek untuk berjongging dan beriadah. Juga disediakan dengan alatan senaman di sepanjang trek jogging, membuatkan tempat riadah ini sering dikunjungi.


Kemudahan yang tersedia (seperti dalam gambar diatas) adalah untuk keselesaan pengunjung. Pasar Malam yang diadakan (setiap hari Ahad) juga merupakan lokasi yang strategik untuk pengunjung bersantai sambil menikmati juadah ringan bersama keluarga disini.



Bagi yang gemar mengabadikan kenangan, tempat ini sesuai untuk dirakamkan photo kenangan dengan keindahan alam semulajadiNya.....

3 comments:

  1. Salam kpd Inas Homestay. Nice blog. Nak tanya kalau ada tempat-tempat bersejarah yang boleh dilawati pada musim2 cuti sekolah di area Kuantan. Kalau ada, menarik juga untuk dilawati sebab sebagai orang luar, saya dan family nak juga melawati tempat2 tersebut. Hiburan sekeluarga, sambil belajar. Pahlawan Tok Janggut dari daerah sini kan? Terima kasih(Kak Wan & Family).

    ReplyDelete
  2. Anonymous 1 : Yup sure ada 2 tempat bowling at Berjaya Megamall and Parkson Grand.. u r welcome to Kuantan :)

    Anonymous 2 : Salam kenal Kak Wan. Thanks for visit our blog. Insyallah,info mengenai tempat2 bersejarah akan kami masukkan dalam blog ini nanti.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kiriman mesej yang diberikan