No 48. Lrg IM 2/43, Bandar Indera Mahkota 2, 25200, Kuantan, Pahang. Merupakan rumah teres 2 tingkat yang mempunyai 3 bilik tidur + 1 bilik serbaguna, 2 bilik air.


Thursday, May 13, 2010

Stay cool...get wet!

Bukit Gambang Resort City
Lokasi : 30 km daripada pusat bandar Kuantan


Taman Tema Air

Dibuka pada pertengahan 2009, merupakan tempat beriadah keluarga yang sangat happening. Sesuai untuk perancangan hari bersama keluarga disamping dapat bersantai dan meluangkan masa yang berkualiti bersama mereka yang tersayang


Crystal Slide....


Aqua-Play at Peguin Island

Untuk makluman pengunjung, Taman Tema Air ini tidak membenarkan pengunjung membawa masuk sebarang bentuk bekalan makanan. Disini ada ditempatkan dengan kafetaria untuk kemudahan pengunjung mengalas perut setelah penat beriadah bermain air :)

Rebut peluang untuk mencari masa bersama dengan keluarga dan rakan-rakan sempena cuti sekolah yang akan tiba nanti....



Coco-Beach yg sentiasa sesak...:)

2 comments:

  1. Ada sediakan perkhidmatan pengangkutan tak? Contohnya pergi & balik Hospital Kuantan pukul 8 pagi pergi, 8 malam balik selama seminggu?

    Kalau ada, berapa cas yang dikenakan. Terima-kasih.

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Maaf, penyedian perkhidmatan pengangkutan tiada disediakan buat setakat ini.Lokasi homestay kami berada berdekatan dengan pusat bandar. Laluan pengangktan bas awam mmg mudah didapati.Bus Stop hanya 5 min berjalan kaki dr homestay ini

    ReplyDelete

Terima kasih atas kiriman mesej yang diberikan